Felmérés



Tervező és tanácsadó kollégáink részletesen felmérik ügyfeleink logisztikai, informatikai igényeit és a jelenlegi anyagmozgatási folyamatok támogatottságát. Majd személyes interjúkat folytatnak a szakmai vezetőkkel a fejlesztési igények és elvárások felmérése érdekében. Végezetül pedig helyszíni méréssel és adatgyűjtéssel támasztják alá a megfogalmazott igényeket.

 

Tervezés



A rendszer tervezését a QLM WaProM rendszermodell létrehozásával kezdjük. Majd elkészül a beparaméterezett rendszerváltozat alapját képező dokumentum, amelynek segítségével megkezdődik a QLM WaProM rendszer beállítása és az interface kapcsolatok kiépítése.

 

Tanácsadás



Tanácsadó szolgáltatásunkkal támogatjuk Önöket, hogy az informatikai és logisztikai – termelés, raktározás, anyagmozgatás – folyamatait illetve az igényeit szem előtt tartva egy megfelelő, egyedi rendszer mellett hozhasson döntést. A beüzemelést követően pedig az üzemeltetésben és annak felülvizsgálatában is állunk rendelkezésére.

 

A QLM WaProM raktárirányítási szoftver kereskedelmi és gyártó vállalatok, cégcsoportok intra-logisztikai és raktározási folyamatainak támogatására biztosít kiszámítható és hatékony megoldást. Funkcionális elemei – egyedi betárolási, kitárolási és foglalási algoritmusok; több telephely és több készlettulajdonos egyidejű kezelése; göngyöleg nyilvántartás; túraoptimalizálás; kiszedési és csomagolási egység képzés, GS1 szabványos 1D, 2D vonalkódos árukövetés – rugalmasan testre szabhatók. A rendszer akár lokális infrastruktúrán, akár felhő alapon installálva üzemeltethető, platformfüggetlen operációs rendszereken és adatbázis-kezelőkön.

 

A QLM WaProM raktári folyamatirányító szoftver által generált raktári tranzakciók, feladatok raktári személyzetre célzottan leosztva hajthatók végre gyártófüggetlen rádiófrekvenciás (RF) mobil terminálokkal. Árutávételtől a kiszállításig minden folyamati lépés mérhető, ezáltal biztosítva a hatékony működést és az ügyfélelégedettséget.

 

A tervezés során nagy hangsúlyt fektettünk a felhasználói felület könnyű kezelhetőségére. Az adatbevitel és a keresés egyszerű, az információs képernyők pedig megfelelő tájékoztatást nyújtanak a beavatkozási pontok kellő hangsúlyozásával.

 

A QLM WaProM raktárirányítási szoftver többnyire integrált vállalatirányítási rendszerekkel (ERP) összekapcsolva működik, de bérlogisztikai szolgáltató partnerink önálló megoldásként használják. Standard xml vagy SOA alapú webservice interface technológia mellet, SAP-hoz Idoc és RFC (Remote Function Call) alapú, Microsoft Dynamics AX/NAV megoldásokhoz egyedi, az ERP gyártó által biztosított, webservice alapú interface-szel rendelkezik. Középvállalatok ügyviteli megoldásaihoz (Cobra Conto, Smartfront) is üzemkész interface-t biztosítunk.

QLM WaProM raktár-informatikai szakembereink 
Mikó Balázs

Logisztikai informatikai tervező

+36-20/984-3283
balazs.miko@qlm.hu
Quality logistics management
minden jog fenntartva 2013