Partnerportál

Partnerportálunkon keresztül nyilvántarthatja összes eszközét, lekérheti azok karbantartási lapjait, és természetesen hibát is jelenthet be. Így az Ön bejelentése azonnal kollégánk gépére érkezik, és el tudjuk kezdeni a hiba elhárítását. Jelentkezzen be!



 

Megbízható üzemeltetés

Tudjuk, hogy egy raktár sosem állhat le. Ezért minden beszállító partnerünket gondosan választottuk ki. Minden általunk ajánlott berendezés, eszköz vagy szoftver kiállja az idő próbáját és hosszútávon, alacsony fenntartási költséggel és megbízhatóan üzemel. Amennyiben megbízhatóan működő, alacsony működtetési költségű berendezésekre van szüksége, forduljon hozzánk!

Elérhetőségek

+36 30 594 0381 szerviz@qlm.hu



Ön mellett állunk az átadás után is

Számunkra az Ön projektje nem ér véget az átadással, logisztikai folyamatainak nyomon követését is ránk bízhatja. Mindig elérhetőek vagyunk, bármikor számíthat ránk akár egy problémával, akár alkatrészutánpótlással vagy bővítéssel keres meg minket. Szerviz szolgáltatásunk garantálja, hogy a felmerülő hibát azonnal orvosolni tudjuk. Raktárirányítási szoftverünk folyamatos működését a nap 24 órájában rendelkezésre álló magyar support csapat támogatja. Nem csak ígéret, az általunk javasolt megoldásokra garanciát is adunk Beszélgessünk jövője raktáráról! Most!



A QLM Szerviz – a hazai piacon egyedülállóan – négy területen is áll az Ön rendelkezésére

  • Raktári állványok (NEDCON hivatalos márkaszerviz és egyéb gyártmányú állványrendszerek szervize)
  • Raktári anyagmozgató gépek (Crown hivatalos márkaszerviz)
  • Dokkolás- és biztonságtechnikai rendszerek (Rite-Hite, Boplan, ITW, Alpha Deuren, Braselmann, GFA és egyéb gyártók szervize)
  • QLM WaProm rendszertámogatás


A QLM Szerviz szolgáltatásai

Raktári állvány üzemeltetés / szerviz szolgáltatások

Szervizcsapatunk hatékonyan és határidőre telepíti az Ön új állványrendszerét.

Az alkalmankénti javításokon, bővítéseken és átalakításokon túl vállaljuk a szabványban előírt éves felülvizsgálatokat is. Segítünk Önnek a felülvizsgálat során feltárt hiányosságok kijavításában is. Az általunk forgalmazott rendszeren túl, bármilyen más állványrendszer javításában is számíthat ránk.

Crown targonca üzemeltetés / szerviz szolgáltatások

A leszállításra kerülő anyagmozgatógépek felkészítésében, beüzemelésében és átadásában szervizünk is tevékenyen részt vesz. A beüzemelést végző kollégáink a gyári utasításoknak megfelelően elvégzik a gép végső ellenőrzését, az előzetesen egyeztetett paraméterek beállítását, hogy az Ön csapata a gépeket a leszállítás után azonnal, biztonságosan használatba vehesse.

A váratlan meghibásodások bejelentésétől számított maximum 24 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását. Az időszakos megelőző karbantartásokat szervizrendszerünk által ütemezve vagy az Ön eseti bejelentései alapján is el tudjuk végezni.

Testre szabott karbantartási és javítási rendszert dolgozunk ki a gépeinek, amely figyelembe veszi az üzemeltetési körülményeket, az éves üzemóra számot és az elvárt szerviz reakcióidőt. Saját központi és a németországi alkatrészraktárunk biztosítja, hogy az esetleges meghibásodásokat a legrövidebb időn belül tudjuk kijavítani.

Targonca szervizünkre akkor is számíthat, ha Önnek vegyes gyártmányú gépparkja van.

Raktári és ipari kapu, dokkoló üzemeltetés / szerviz szolgáltatások

Kívánságára kapu és dokkoló szerviz csapatunk telepíti az Ön új dokkoló rendszerét.

A váratlan meghibásodások bejelentésétől számított maximum 24 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását. Az időszakos megelőző karbantartásokat szerviz rendszerünk által ütemezve vagy az Ön eseti bejelentései alapján is el tudjuk végezni. Testreszabott karbantartási rendszert dolgozunk ki Önnek, amely figyelembe veszi az üzemeltetési körülményeket. Karbantartási szerződéseinkkel segítünk megelőzni a váratlan meghibásodásokat, az ebből adódó üzemzavart.

Saját központi és a gyártóink alkatrészraktára biztosítja, hogy az esetleges meghibásodásokat a legrövidebb időn belüli kijavíthassuk. Az általunk forgalmazott rendszereken túl bármilyen más dokkoló rendszer javításában is állunk rendelkezésére.

A QLM WaProM rendszertámogatásról

A támogatás 5/8, 7/8 vagy 7/24 órában biztosítható, igény szerinti válaszidővel, amelyet a támogatási szerződésben definiálunk és rögzítünk.

Support tevékenységek:

  • Rendelkezésre állás
  • Lehívható szolgáltatások
  • Alkalmazás-támogatás
  • Support tevékenység telefonon
  • Support tevékenység távoli bejelentkezéssel
  • Support tevékenység helyszínen
  • Sürgősségi hibaelhárítás
  • Hibabejelentő
  • Automatikus hibakezelés
  • Verzióváltás

Szerviz szakembereink

Kollégáink kiválasztásánál mindig fontos szempont, hogy az adott terület szakértői legyenek és több éves eredményes szakmai múlttal rendelkezzenek. Természetesen várjuk a fiatal pályakezdő kollégákat is, hogy betanításukkal biztosítsuk a számunkra megfelelő színvonalú szakmai utánpótlást.

Elérhetőségek

+36 30 594 0381 szerviz@qlm.hu



Szeretné tudni, mit lehet kihozni a jelenlegi raktárából?
Jelentkezzen nálunk, szakértő csapatunk
szívesen felméri raktári folyamatait,
ad javaslatot a fejlesztésre!


Hírek

Meddig éri meg saját kézben tartani az intralogisztikát?

Az ellátási láncban szereplő minden cég növekedése során eljön egy pont, ahol több ráfordítást igényel saját kézben üzemeltetni logisztikai folyamatainkat, mint kiszervezni.

 Tovább olvasom

Esettanulmányok

Tolnagro csoport: raktár logisztikai megoldás

A raktárak kiemelten fontos szerepet töltenek be a logisztikai folyamatokban, hiszen a vállalatok logisztikai költségeinek jelentős része itt képződik.

 Tovább olvasom