Úgy érzi, hogy a raktár működése az akadálya vállalkozása növekedésének?
Hogy nem tudja biztonságosan kiszolgálni partnerei igényeit?

Manapság szinte minden vállalkozás raktári helyhiánnyal, a raktárral szemben támasztott megváltozott kihívásokkal és egyre növekvő munkaerő problémával küzd – így a raktár akár a cég fejlődését akadályozza. Mielőtt új raktár beruházás mellett dönt, érdemes megvizsgálnia, hogy egy raktárirányítási szoftver bevezetése jelenthet-e vállalkozása számára alternatívát.



A QLM-WaProM raktárirányítási szoftver bevezetését érdemes megfontolnia, ha...

  • nagy tárolókapacitású raktárat üzemeltet
  • magas a napi bejövő és a kimenő áruforgalom
  • a raktári működés akadályozza a növekedést
  • irányított, személyfüggetlen raktári működést szeretne
  • raktár automatizálást tervez


A QLM-WaProM - kiknek ajánljuk?

A QLM WaProM – azaz QLM Warehouse Process Management – szoftver

  • logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cégeknek (3PL, bérlogisztika),
  • kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásoknak (akár hagyományos, akár webshop, akár mindkettő egyszerre),
  • gyártó, vagy más szegmensben működő intenzív intralogisztikát végző vállalatoknak

Megbízható magyar háttér

A QLM WaProM raktárirányítási szoftvert magyar rendszertervező mérnökök, logisztikai szakértők és szoftverfejlesztők csapata fejlesztette, és immár 5 éve működik számos hazai közép- és nagyvállalat raktáraiban. A zökkenőmentes működést 25 fős szakértő csapatunk támogatja, Magyarország vezető vállalkozásaiban felmerülő intralogisztikai igények alapján fejlesztve.

Teljeskörű raktárirányítás

A QLM WaProM a logisztikai és raktári folyamatokat képes teljes körűen vezérelni, és mérhetően javítani a raktári működés hatékonyságán és a raktár kihasználtságán: azaz megtervezi a raktár működését, és leosztja a feladatokat, elemzi és riportálja a teljesítményt – irányítja, nem pedig adminisztrálja a raktári folyamatokat.


Videó megtekintése

 

Eredményesség mérhető teljesítménnyel, optimalizált működés

Gyorsabb kiszolgálás

Testreszabott tárolási logika alkalmazásával a QLM WaProM a vevői igények gyorsabb kiszolgálása érdekében az optimális tárolási helyet választja az árunak, így a komissiózás idejét és az áru vevőhöz juttatását jelentősen lerövidíti.

Költségcsökkenés

Kisebb munkaerőigény és gyors betanulás. Nem kell az áru tárolási rendjét ismerni, hogy a kollégák gyorsan és pontosan el tudják végezni a rájuk kiosztott feladatokat.

Hatékonyabb helykihasználás

Ugyanabban a raktárban mérhetően nagyobb mennyiségű áru fér el, ha a QLM WaProM irányítja az áru betárolását és a raktáron belüli mozgásokat.

Bevételnövekedés

Ha több áru folyik át a raktáron ugyanannyi idő alatt, ugyanazon erőforrás alkalmazása mellett, akkor nagyobb lesz a kiszolgálási kapacitás, így több bevétel generálható.

Kevesebb reklamáció

A reklamációk kezelése időrabló, sok adminisztrációval járó, lassú folyamat, nem beszélve a presztizsveszteségről. A QLM WaProM a raktár kiszolgálási hibáit minimálisra csökkenti a jól megválasztott helyre beillesztett ellenőrzéssel: a raktár minden dolgozója irányítottan végzi a feladatait, képesítéseinek és hatáskörének megfelelően. A hibák még csomagolás előtt kiderülnek, pontosan azonosíthatóak, és gyorsan orvosolhatóak.

Emberi erőforrás függőség csökken

QLM WaProm raktárirányítási rendszer működése mellett nem kell a raktárvezetőnek „mindenhol ott lennie”. A raktárirányítási szoftver irányítja helyette a raktári folyamatokat. Így a raktárvezető a személyes beavatkozást igénylő feladatok megoldása mellett a folyamatok elemzésére és javítására koncentrálhat.

Mérhető teljesítmény, naprakész vezetői információk

A raktári dolgozók teljesítménye a QLM WaProM-al objektíven mérhető – hiszen mindenkinek személyre szabottan osztja le a rendszer feladatokat és ellenőrzi a kiosztott feladat elvégzésének minőségét. A felsővezetés számára a szoftver folyamatosan naprakész információkat, riportokat készít, ahol az emberi teljesítményen túl többek között követhetőek a trendek, a raktár teljes működésének hatékonysága, sebessége és ezek változása is.

Egyszerű kezelés

A raktári dolgozóknak nem kell érteniük az informatikához: egyszerű felhasználói felületen, könnyen érthető, egyszerű feladatokat kell végezniük. A dolgozók csak annyi információt kapnak egy feladat elvégzéséhez, ami ahhoz szükséges. Természetesen a szoftver alapértelmezett nyelve a magyar, így a funkciók jelentése is egyértelmű. A szoftver nyelvezete a felhasználóhoz kiválasztható és belépéskor automatikusan az adott felhasználó nyelvén jelennek meg a felületek.



Amitől az Ön raktára is zökkenőmentesen működhet

Teljeskörű raktári folyamatirányítás

A QLM WaProM használatával elérhető a teljeskörű raktári folyamatirányítás valós idejű információkkal, papírhasználat nélkül. A raktári tranzakciókat és feladatokat a rendszer raktári személyzetre célzottan osztja le rádiófrekvenciás mobil eszközön.

Kiterjedt rendszerkapcsolatok

Szoftverünk kompatibilis a legtöbb vállalatirányítási rendszerrel (SAP, Microsoft AX/NAV és még számos rendszerrel), ezen kívül több futárszolgálathoz (GLS, Trans-O-Flex, DPD, stb), webshophoz és az EKÁER rendszerhez is kapcsolható. Természetesen egyedi interfészek megépítése sem okoz problémát, hiszen minden tudás a kezünkben van.

Az Ön cégére szabott megoldás

A QLM WaProM szoftver egyedileg paraméterezhető, rugalmasan testreszabható és bővíthető. Mi valóban az optimális, folyamatokhoz igazított megoldást szállítjuk.

Közös nyelv

Logisztikai mérnökeink az Ön nyelvén beszélnek, gyakorlati logisztikai tudással rendelkeznek, így az Ön problémáját fordítják át az informatika nyelvére.

Könnyű kezelés

A QLM-nél a szoftver megoldásaink kialakításakor a felhasználói élményre kiemelten nagy hangsúlyt fektettünk. Szoftverünk kezelése egyszerű, nem igényel informatikai tudást, vagy speciális nyelvtudást.

Bevezetés támogatása

A QLM WaProM szoftver bevezetésekor a raktárban személyesen segítünk, hogy zökkenőmentes legyen az indulás.

Hosszú távon Ön mögött

A QLM WaProM a bevezetés után is a partnerei mögött áll: dedikált, magyar támogató csapatot biztosítunk, akár 7x24-es direkt elérési lehetőséggel és garantált, rövid válaszadási határidővel, így biztosítjuk a gördülékeny, folyamatos ügymenetet. Mindig rendelkezésre állunk, amennyiben Önnek segítségre van szüksége!

Jövőkompatibilis megoldások

A QLM WaProM szakértő csapata folyamatosan beépíti az ügyfelek igényei alapján az Ipar 4.0 és a technológia újdonságait, így biztosítunk hosszútávú versenyképességet partnereink számára.



 

Kiterjedt alapfunkciók, választható modulokkal

Alapfunkciók és Addicionális Modulok 



Szeretné tudni, mit lehet kihozni a jelenlegi raktárából?
Jelentkezzen nálunk, szakértő csapatunk
szívesen felméri raktári folyamatait,
ad javaslatot a fejlesztésre!


Hírek

Meddig éri meg saját kézben tartani az intralogisztikát?

Az ellátási láncban szereplő minden cég növekedése során eljön egy pont, ahol több ráfordítást igényel saját kézben üzemeltetni logisztikai folyamatainkat, mint kiszervezni.

 Tovább olvasom

Esettanulmányok

Tolnagro csoport: raktár logisztikai megoldás

A raktárak kiemelten fontos szerepet töltenek be a logisztikai folyamatokban, hiszen a vállalatok logisztikai költségeinek jelentős része itt képződik.

 Tovább olvasom